annaaliciaenbom.blogg.se

Jag är en 17 årig tjej som lider av en sjukdom som kallas för NMO/MS. Här kommer jag skriva om hur mitt liv ser ut i dag och hur min sjukhusvistelse såg ut.

Torsdag!

Publicerad 2016-01-28 17:23:06 i

Äntligen början skol- och träningsveckan leda sig mot sitt slut och snart väntar lite ledighet, can't wait!!
Imorgon är det dags för en träningsdag igen på sjukhuset vilket jag ser fram emot (dock inte den tidiga morgon hehe) 

I helgen kommer en efterlängtad kompis hit från Jönköping vilket ska bli så roligt! Ska även försöka få till lite plugg ":)" 

Hoppas ni får en bra, imorgon kommer ett inlägg upp med mitt träningsprogram, det jag gör se dagar jag är på sjukhuset.

Ha en bra kväll! 

Stay strong 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela