annaaliciaenbom.blogg.se

Jag är en 17 årig tjej som lider av en sjukdom som kallas för NMO/MS. Här kommer jag skriva om hur mitt liv ser ut i dag och hur min sjukhusvistelse såg ut.

Träning/skola?

Publicerad 2016-01-28 15:39:27 i

Heeeej! 
Som jag skrev i förra inlägget så går jag på gymnasiet. En fråga jag får ofta är hur det går för mig i skolan. Eftersom att jag är på sjukhuset tre dagar i veckan så har jag bara tid att gå i skolan två dagar i veckan, vilket är ganska tufft. Jag har hamnat efter i väldigt mycket och kommer säkert sänka mina betyg i de flesta ämnena, men det är lugnt! Jag har haft inställningen under hela tiden att det viktigaste är att bli frisk, skolan kan man alltid ta tag i senare. 

Jag har alltid haft ganska höga ambitioner i skolan men nu känns det som att det viktigaste är att bli godkänd i alla ämnen.

Kom ihåg att hälsan alltid kommer i första hand! 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela